Side 7 af 7 FørsteFørste ... 567
Viser resultater 121 til 129 af 129

Emne: DSR: Ris, ros og nye ideer

Talent MikeSmalling's avatar
    Registreringsdato
    Nov 2015
    Lokation
    Nørrebro
    Citer Oprindeligt indsendt af RaDDeh Se indlæg
    @MikeSmalling skal jeg ikke have point for mit 0-3 gæt i DSR game?

Woodskou og jeg ramte begge scoret for kampe.

Sent from my iPad using Tapatalk
    hej RaDDeh, jeg gik ud fra at du mente 0-3 til Leicester, da du skrev det på den måde. i reglerne har jeg gjort klart at man skal melde tydligt hvem man sætter gæt på, og ellers må jeg bare gå ud fra at United står først, også selvom det er på udebane og derfor har jeg ikke givet point til dig i denne runde.

Erfarent medlem RaDDeh's avatar
    Registreringsdato
    Aug 2011
    Citer Oprindeligt indsendt af MikeSmalling Se indlæg
    hej RaDDeh, jeg gik ud fra at du mente 0-3 til Leicester, da du skrev det på den måde. i reglerne har jeg gjort klart at man skal melde tydligt hvem man sætter gæt på, og ellers må jeg bare gå ud fra at United står først, også selvom det er på udebane og derfor har jeg ikke givet point til dig i denne runde.
    Jeg forstår godt reglerne, jeg havde bare misset den del
    Men igen, hvem her inde vil satse på en Leicester 3-0 sejr

Sent from my iPad using Tapatalk

Administrator Wettergren's avatar
    Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Citer Oprindeligt indsendt af RaDDeh Se indlæg
    Men igen, hvem her inde vil satse på en Leicester 3-0 sejr
    Det ville sgu ikke overraske mig med den stemning der var herinde efter Hull-kampen

Erfarent medlem RaDDeh's avatar
    Registreringsdato
    Aug 2011
    Citer Oprindeligt indsendt af Wettergren Se indlæg
    Det ville sgu ikke overraske mig med den stemning der var herinde efter Hull-kampen
    Jeg er nu generelt utrolig positiv! Af samme grund oddser jeg aldrig, for i min verden kan United og AGF simpelthen ikke tabe kamp, og det har ikke vist sig at være en profitabel forretning

Administrator Wettergren's avatar
    Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    @RaDDeh, jeg tror lige du skal have læst reglerne igen, så du også poster det rigtige sted næste gang, og ikke mister flere dumme point

Rutineret medlem ClausJorgensen's avatar
    Registreringsdato
    Mar 2012
    Lokation
    Close to The Pig
    Citer Oprindeligt indsendt af ChristianR Se indlæg
    Chelsea 0 - 1 United

FM: Ingen
    Nu ved jeg godt, at dette ikke er en tråd, der må diskuteres i, men hvordan fanden skulle det kunne lade sig gøre?

Super Moderator ChristianR's avatar
    Registreringsdato
    Aug 2007
    Alder
    29
    Citer Oprindeligt indsendt af ClausJorgensen Se indlæg
    Nu ved jeg godt, at dette ikke er en tråd, der må diskuteres i, men hvordan fanden skulle det kunne lade sig gøre?
    Tak for heads up. Nu havde jeg skrevet forkert, men i princippet kan man jo godt lave en helgardering, hvor man giver afkald på fuld pointhøst, mens det så er mere sandsynligt, at man trækker point.

Registreringsdato
    Nov 2015
    Lokation
    Nørrebro
    Citer Oprindeligt indsendt af Kaliumhest Se indlæg
    Chelsea 3-0 United
    Ingen united-målscorer
    Nb - hvorfor får jeg ikke point for at gætte første målscorer i kampen mod Rostov (Mihki)?
    Det var en fejl og har rettet det! :-)

God kamp alle!

Registreringsdato
    Nov 2015
    Lokation
    Nørrebro

Dsr

Hej! Husk lige i DSR at når man ikke skriver præcist hvilket hold man gætter på vinder, må jeg gå ud fra at det er uniteds resultat der står først også selvom det er på udebane :-)

Citer Oprindeligt indsendt af Don Kafai Se indlæg
    DSR starter op igen! Reglerne er som altid enkle: Gæt på resultatet, samt første målscorer i Uniteds kampe.

Regler:
    Et rigtigt tegn (1X2) giver 2 point og et rigtigt resultat giver 4 point.

Første målscorer er pointbestemt, og følgende vurdering er foretaget:

5 de Gea, Bailly, Jones, Rojo, Smalling, Blind, Shaw, Valencia, Darmian "Selvmål".
    4 Carrick, Young, Herrera, “En af de andre”
    3 Fellaini, Rooney, Lingard "Ingen United-mål".
    2 Zlatan, Mata, Martial, Rashford, Mkhitaryan, Pogba

I DSR skal der gættes på Uniteds første målscorer, og altså ikke nødvendigvis kampens første.

Man kan altså på en god dag opnå 11 point i alt på en kamp, hvis tingene flasker sig.

Tie-breaker ved tvivl om førstepladsen:

1) Samlet point
    2) Antal rigtige tegn(1X2)-gæt
    3) Antal rigtige resultat-gæt

Varighed:
    Konkurrencen starter fra den 29. januar med kampen mod Wigan og slutter efter kampen mod Crystal Palace d. 21. Maj.

Sådan deltager du:
    Der er en hel sektion på OldTrafford.dk’s forum, der er beregnet til denne konkurrence. Scorerummet indeholder alle tråde vedrørende spillet. I modsætning til tidligere, så vil der kun blive oprettet én tråd til alle bud - på samme måde som med line-ups game. Det eneste du skal gøre for at deltage, er at smide et gæt på resultatet af kampen og første målscorer. Husk, at dit bud skal falde inden kampstart. Løbende vil jeg opdatere den samlede stilling, for til sidst at kåre vinderen omkring sommer.

Gæt:
    Der kan opstå lidt forvirring omkring selve gættet. Jeg præciserer lige:
    Første målscorer kan være 4 ting.
    [United-spillers navn]
    ["Ingen United-mål"]
    ["Selvmål"]
    ["En af de andre"]

FM behøver IKKE at hænge sammen med resultatet.
    Skriver I bare et resultat (fx 3-1) så formoder jeg, at det er Uniteds ciffer der er det førstnævnte, selvom vi spiller på udebane. Jeg vil dog gerne opfordre til at I skriver så klart som muligt for at undgå forvirrelser.

Ex gæt1.:

Manchester United 8-2 Arsenal
    Første målscorer: Danny Welbeck

Vinder United 8-2 med Welbeck som FM, så optjenes der følgende point for ovenstående bud: Tegn (2) + Resultat (4) + FM (2) = 8

Ex gæt2.:

Manchester United 0-1 Chelsea
    Første målscorer: Ingen United-mål

Taber United 0-1 mod Chelsea, så optjenes der følgende point for ovenstående bud: Tegn (2) + Resultat (4) + FM (3) = 9

Jeg vil i øvrigt lige gøre opmærksom på at al snak om taktik, formation, spillertrup osv osv foregår i kamptrådene og ikke i DSR trådene.

Præmie til vinderen:
    En flot titel under navnet på det nye forum.

Til sidst
    Jeg skal forsøge at holde stillingen opdateret regelmæssigt, men bær over med mig, hvis jeg en uge eller to bliver forsinket.

Hvis I har kommentarer med ris og ros eller lignende, så kan i skrive det i “DSR: Ris, ros og nye ideer”-tården.

Bookmarks

Regler for indlæg