Side 39 af 39 FørsteFørste ... 29373839
Viser resultater 761 til 779 af 779

Emne: Den Glade Gris

Erfarent medlem
    Registreringsdato
    May 2008
    Citer Oprindeligt indsendt af ChristianL Se indlæg
    Jeg holder mig vist bare væk fremover..
    Hvorfor?

Talent
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Herning
    Citer Oprindeligt indsendt af Pseudonym Se indlæg
    Hvorfor?
    Det var min første kamp på Grisen og det gik resultatmæssigt knap så godt.. Så det var nok mest en karmabaseret kommentar..

Administrator Wettergren's avatar
    Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Hvem tager på Grisen i morgen?

Rutineret medlem Stente's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Ho'estaden
    Alder
    28
    Citer Oprindeligt indsendt af Wettergren Se indlæg
    Hvem tager på Grisen i morgen?
    Tror det bliver negativ herfra - for mange tømmmermænd + jeg har 6'eren på TVet....

DOVENSKABEN LÆNGE LEVE!!

edit: når det så er sagt, hvis vi er et par stykker, som jeg gider høre på i længden, så kunne jeg sagtens overtales til at lufte den hvide #11 Januzaj.....

Veteran Clemme's avatar
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation
    Norrbotten
    Alder
    41
    Hvorfor er Grisen egentlig blevet stedet?

Site Admin
    Registreringsdato
    Apr 2007
    Lokation
    Marseille
    Alder
    31
    Citer Oprindeligt indsendt af Clemme Se indlæg
    Hvorfor er Grisen egentlig blevet stedet?
    I 90'erne var John Bull populært blandt United-fans i København, da den lukkede i 2004 (mener jeg det var) rykkede gruppen over på McGinty's, der lå på Rådhuspladsen.
    I 2006 lukkede den så, hvorefter der blev ledt efter en ny bar at mødes på, som ville prioritere Manchester United og som ville tilbyde gode priser. Det endte med Den Glade Gris, som på det tidspunkt også var stedet for Barcelona-fans.
    Barcelona-fansene blev dog trætte af at skulle dele mødested med os United-fans og rykkede efterfølgende ud på andre barer.

Det er historien...

Veteran Clemme's avatar
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation
    Norrbotten
    Alder
    41
    Citer Oprindeligt indsendt af Casper Se indlæg
    I 90'erne var John Bull populært blandt United-fans i København, da den lukkede i 2004 (mener jeg det var) rykkede gruppen over på McGinty's, der lå på Rådhuspladsen.
    I 2006 lukkede den så, hvorefter der blev ledt efter en ny bar at mødes på, som ville prioritere Manchester United og som ville tilbyde gode priser. Det endte med Den Glade Gris, som på det tidspunkt også var stedet for Barcelona-fans.
    Barcelona-fansene blev dog trætte af at skulle dele mødested med os United-fans og rykkede efterfølgende ud på andre barer.

Det er historien...
    Spændende.
    Kan huske John Bull. Specielt til Liverpool-United kampe. Der stod man som en sild i en tønde.
    Og når man skulle have en øl, måtte man give penge til sidemanden, som gav det videre til sin sidemand osv op til baren, og ølen kom tilbage på samme måde.

Et år var der også TV på, hvor to af mine venner (en LFC og en United) i pausen skulle stå og tale til TV. De var så pis fulde, at det næsten var pinligt
    Ikke at jeg var bedre. Stod bag dem og skubbede til dem, så de var ved at vælte på nationalt TV.

Legende
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation
    Denmark
    Alder
    26
    Nogle der kommer på Grisen i morgen?

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Kan man egentlig se pre-season kampene på Grisen?

Site Admin
    Registreringsdato
    Apr 2007
    Lokation
    Marseille
    Alder
    31
    Citer Oprindeligt indsendt af Wettergren Se indlæg
    Kan man egentlig se pre-season kampene på Grisen?
    Ikke dem kl 5, men Barcelona kampen der spilles kl 22 vil blive vist, regner vi med.

Erfarent medlem Svante's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2012
    Er der nogen der kan give lidt informationer om hvordan og hvorledes det hele foregår på Grisen? Min far og jeg skal have nogle timer til at gå fra vi lander i KBH klokken 8.30, og så har vi snakket om at skulle se noget pl-bold.

1. Hvornår åbner grisen på lørdag til kampen mod Nyborg?
    2. Er det totalt no-go at tage en Liverpool-fan med derind? Han kan sagtens tage lidt gas på at han er liverpool-fan, og også at han/vi er ærke-nordjyder.
    3. Hvordan er det med billede/lyd derinde? Er det til at se noget overalt, og er lyden for høj?

Thx på forhånd
    Svante

Erfarent medlem Svante's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2012
    Er der nogen der kan give lidt informationer om hvordan og hvorledes det hele foregår på Grisen? Min far og jeg skal have nogle timer til at gå fra vi lander i KBH klokken 8.30, og så har vi snakket om at skulle se noget pl-bold.

2. Er det totalt no-go at tage en Liverpool-fan med derind? Han kan sagtens tage lidt gas på at han er liverpool-fan, og også at han/vi er ærke-nordjyder.
    3. Hvordan er det med billede/lyd derinde? Er det til at se noget overalt, og er lyden for høj?

Thx på forhånd
    Svante

Legende
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation
    Denmark
    Alder
    26
    Citer Oprindeligt indsendt af Svante Se indlæg

Thx på forhånd
    Svante
    1) De plejer at åbne en times tid før kampstart. Altså ca. 12.45 på lørdag. Nogle gange lidt tidligere.
    2) Næh du kan sagtens hace en Liverpoolfan med, sålænge i ikke råber for højt om det . Jeg har i hvert fald aldrig oplevet at det skulle være et problem og jeg har en ven, der er poolfan, der har været med flere gange.
    3) Bileder og lyd er generelt fint, men hvis man vil se ordenligt er det fornuftigt at komme i god tid. Ca. 45 min før kampstart vil jeg mene. Det er dog ikke så slemt mod de mindre hold som Newcastle må betegnes som.

God fornøjelse!

Etableret medlem dshoig's avatar
    Registreringsdato
    Sep 2014
    Lokation
    Uraniborg
    Angående billeder og lyd så er der ikke lyd udenfor. Derudover så er der de obligatoriske forbindelsesproblemer fordi de streamer fra BBC (tror jeg) indtil de opgiver og skifter over på 6'eren efter en halv time.

Talent
    Registreringsdato
    Jan 2008
    Lokation
    Hjallese
    Håber nogen kan hjælpe ! Jeg bor i Odense , men på lørdag har jeg lige en 2.div kamp, hvor det hold jeg træner Marienlyst , har en kamp på Gentofte stadion mod HIK kl 15. Derfor har jeg svært ved og nå hjem til Odense til kl 1830. Jeg overvejer og tage på den glade gris og se kampen, er det muligt og parkere i nærheden ? Eller er der nogle sportspub i Gentofte eller Lyngby området ? Syntes ikke jeg har kunne finde nogen via Google
    Sidst redigeret af Muncken : 17-05-2016 kl. 13:14

Rutineret medlem Stente's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Ho'estaden
    Alder
    28
    Citer Oprindeligt indsendt af Muncken Se indlæg
    Håber nogen kan hjælpe ! Jeg bor i Odense , men på lørdag har jeg lige en 2.div kamp, hvor det hold jeg træner Marienlyst , har en kamp på Gentofte stadion mod HIK kl 15. Derfor har jeg svært ved og nå hjem til Odense til kl 1830. Jeg overvejer og tage på den glade gris og se kampen, er det muligt og parkere i nærheden ? Eller er der nogle sportspub i Gentofte eller Lyngby området ? Syntes ikke jeg har kunne finde nogen via Google
    Der er en stor parkeringskælder (+1000 pladser) under Israels Plads - indkørslen er den hvide "snegle" du kan se på Google Maps.. Derfra er der ca. 1km gang til Den Glade Gris

Priser osv. kan du finde hér: http://www.q-park.dk/dk/parkering/fi...parkingid/1518

Alternativt er der parkering hele vejen langs Nørre Voldgade (den vej der løber langs Ørstedsparken, nederst til venstre på billedet) - men der kan godt være ret proppet på det tidspunkt. Tjek evt. - du skal køre den vej forbi, for at komme ned i P-kælderen alligevel

Talent
    Registreringsdato
    Jan 2008
    Lokation
    Hjallese
    Tak for info 👍

Talent Nicholaj's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Alder
    51
    Nogen der kan fortælle mig, hvordan det ser ud med adgangsforholdene for kørestolsbrugere (el-kørestol) på Den Glade Gris?

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Citer Oprindeligt indsendt af Nicholaj Se indlæg
    Nogen der kan fortælle mig, hvordan det ser ud med adgangsforholdene for kørestolsbrugere (el-kørestol) på Den Glade Gris?
    Det er nok ikke det letteste, desværre.

Men prøv at skriv til dem på Facebook. Måske har de en løsning

Bookmarks

Regler for indlæg