Side 2 af 18 FørsteFørste 123412 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 40 af 351

Emne: PL: Manchester United - Liverpool

Rutineret medlem MadsG's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Enganché
    Hvad sker der i øvrigt med Shaw? Det er ligefør jeg ikke mindes ham have spillet en kamp den her sæson (husker ham kun fra et klip i en Youtube video af Pogba...)

Administrator Wettergren's avatar
    Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Citer Oprindeligt indsendt af MadsG Se indlæg
    Hvad sker der i øvrigt med Shaw? Det er ligefør jeg ikke mindes ham have spillet en kamp den her sæson (husker ham kun fra et klip i en Youtube video af Pogba...)
    Håber bare vi får ham her igen.
    Hvis Shaw rammer det niveau vi alle troede på i starten af sidste sæson og Martial også rammer sidste sæsons niveau, så har vi vel et hold, der er utrolig stærkt på alle positioner.

Der har været lidt rygter om, at Shaw har haft problemer med det brækkede ben igen, hvorfor man tager den med ro og ikke smider ham i kamp for hurtigt. Det kan være grunden til han stadig er ude, selvom han vidst skulle være klar.

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Mata har været fantastisk i denne sæson, men kan sagtens forstå, hvis man fravælger ham til denne kamp.

Mon ikke vi ser en taktik som vi har set i de andre store kampe. En stærk tremandsmidtbane og to hårdtarbejdende kanter, der er hurtige og dygtige på omstillinger.
    Her mener jeg både Mkhitaryan og Martial er stærkere. Mata er ikke ligeså dygtig defensivt og kan ikke give os samme fart på omstillingerne.

Jeg tror vi får meget mere ud af at smide ham ind i løbet af kampen, når Liverpool er trætte.

Jeg håber på samme offensiv som mod Tottenham.
    Uheldigvis er Liverpool blevet bedre til at stå dybt og overlade initiativet. Ellers ville vi have lettere ved at spille på omstillinger.

Men jeg tror nøglen mod Liverpool er at komme ud af deres første pres. Når vi først kommer ud af dette og over på deres banehalvdel, så er de meget mere til at tale med.

Rutineret medlem MadsG's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Enganché
    Jeg synes også at Mhkitaryan skal starte på højrefløjen. Hvis han kan overspurte Danny Rose med bolden, så har James Milner udsigt til en hård kamp. Tænk i øvrigt at han klagede over ikke at spille centermidt i City, for så at blive omskolet til en venstre back kort tid efter hans transfer til Liverpool.

Erfarent medlem
    Registreringsdato
    Nov 2013
    Citer Oprindeligt indsendt af MadsG Se indlæg
    Jeg synes også at Mhkitaryan skal starte på højrefløjen. Hvis han kan overspurte Danny Rose med bolden, så har James Milner udsigt til en hård kamp. Tænk i øvrigt at han klagede over ikke at spille centermidt i City, for så at blive omskolet til en venstre back kort tid efter hans transfer til Liverpool.
    God pointe med at udnytte Milners manglende fart. Som højrebenet vil han også have nemmere ved at tackle på bolden i de tilfælde hvor en Mata ville søge ind i banen med sin venstrefod. Langt mere akavet at tackle "ud i sidelinjen" for Milner

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Citer Oprindeligt indsendt af North Se indlæg
    God pointe med at udnytte Milners manglende fart. Som højrebenet vil han også have nemmere ved at tackle på bolden i de tilfælde hvor en Mata ville søge ind i banen med sin venstrefod. Langt mere akavet at tackle "ud i sidelinjen" for Milner
    I så fald bør Valencia også kunne gøre ondt på ham.

Veteran SantasLittleHelper's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Aalborg
    Citer Oprindeligt indsendt af Dines Se indlæg
    Mange snakker om fart og dynamik i forhold til Mata kontra Martial, men jeg synes umiddelbart ikke, at det har givet det store udbytte at udelade Mata fra start 11'eren imod City, Chelsea og Liverpool i denne sæson i Premier League.
    Han giver os bare noget tryghed med bolden, samt hans samarbejde med Valencia og Herrera på højresiden ofte er vores bedste våben rent offensivt. Derudover er Mata en fremragende afslutter og i en kamp, hvor der formentlig bliver få chancer, skal vi være meget mere effektive end vi har været hidtil i sæsonen. Jeg er meget i tvivl. Jeg synes dog, at Mata fortjener genvalg for hans sæson.
    Ellers giver holdet sig selv. Jeg tror ikke, at man satser med en muskelskade i forhold til Rojo, så Smalling kommer nok ind i stedet.

Det her er sæsonens vigtigste kamp. Vinder vi kan vi virkelig dufte 2. pladsen. Taber vi, så bliver vi lidt sat tilbage efter vores flotte stime og så er spørgsmålet, om vi har moral og rygrad til at komme ovenpå lige efter. Jeg tror, at hvis stadion er med, spillerne er tændte og vi spiller den rigtige taktik, så vinder vi også. Liverpool er et godt hold, men de er ikke uovervindelige. De er ikke i samme form som da vi mødte dem på Anfield, hvor vi fuldkommen neutraliserede dem.
    Jeg tror på en sejr - den 10'ende i træk.

De Gea

Valencia - Smalling - Jones - Darmian

Carrick - Herrera

Mata - Pogba - Mkhytarian

Zlatan
    Jeg er helt enig i den analyse og opstilling. Ja, Mata kan godt komme ind og gøre det godt, men det kan Martial jo også - og hans fart og hurtighed kan godt komme til at gøre ondt på hans modstander. Mata er en af de spillere i bedst form i øjeblikket, han har 2 mål og 2 assists i hans seneste 240 spilleminutter, og så er han altid god i de store kampe, hvor den taktik vi har lagt indtil videre ikke just er gået efter planen.

PT vil jeg ikke kunne forestille mig en opstilling med de bedste 11 unitedspillere uden, at Mata er med.

Legende Nattestad's avatar
    Registreringsdato
    Sep 2007
    Lokation
    Sindssygehospitalet
    United skal bare vinde. Uanset spil, lysten til at spille og chancer.

Men en ting jeg ikke fatter i denne Mata-diskussion er, at I nævner, at hvis Mata skal ind må det være på bekostning af Martial eller Mikhitaryan. Førhen har det ellers altid været, at offensiven skulle være de to sidstnævnte, men skulle Mata spille så skulle det være på bekostning af Carrick eller muligvis Herrera.

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Hvis I skulle lave et hybrid-hold med United og Liverpool på baggrund af denne sæson, hvordan skulle det så se ud?

Legende
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation
    Denmark
    Alder
    27
    Citer Oprindeligt indsendt af Wettergren Se indlæg
    Hvis I skulle lave et hybrid-hold med United og Liverpool på baggrund af denne sæson, hvordan skulle det så se ud?
    -------De Gea------
    Valencia-Matip-Bailly-Blind
    --------Carrick--------
    Lallana-------Pogba
    Micki-Zlatan-Coutinho

Rutineret medlem
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Aarhus. Danish for progress.
    Det må blive noget i den her stil:

De Gea
    Valencia - Matip - Jones/Rojo/Baily - Milner
    Carrick
    Pogba - Lallana
    Mane - Zlatan - Coutinho

Regner med at flere Unitedspillere har spillet sig på "Holdet" når vi kommer til sommerferien, men lige nu kan jeg ikke forsvare at have færre Liverpoolspillere med.

Super Moderator Martinsen's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Videbæk
    Alder
    27
    De Gea
    Clyne-Matip-Bailly-Milner
    Carrick
    Lallana-Pogba
    Mata-Zlatan-Coutinho

Clyne/Valencia var meget tæt. Bailly var jeg i tvivl om, da det lige så godt kunne være Jones/Rojo. Midtbanen var også svær og jeg vaklede mellem Herrera og Carrick. Ligeledes var offensiven der var jeg i tvivl om det skulle Mane eller Mata.

Super Moderator Martinsen's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Videbæk
    Alder
    27
    Citer Oprindeligt indsendt af Wodskou Se indlæg
    -------De Gea------
    Valencia-Matip-Bailly-Blind
    --------Carrick--------
    Lallana-------Pogba
    Micki-Zlatan-Coutinho
    Blind og Micki på baggrund af denne sæson? Jeg er stor fan af Blind, men jeg synes han har været sløjt spillende på backen og Milner har egentlig gjort det flot på en uvant plads, men det er lidt i mangel af bedre. Og Mkhitaryan synes jeg der har spillet alt for få kampe til at komme i betragtning.

Legende
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation
    Denmark
    Alder
    27
    Citer Oprindeligt indsendt af Martinsen Se indlæg
    Blind og Micki på baggrund af denne sæson? Jeg er stor fan af Blind, men jeg synes han har været sløjt spillende på backen og Milner har egentlig gjort det flot på en uvant plads, men det er lidt i mangel af bedre. Og Mkhitaryan synes jeg der har spillet alt for få kampe til at komme i betragtning.
    Jeg synes altid Blind leverer stabilt, og han har ikke gjort det ringere end MIlner, men det er selvfølgelig en smagssag. Micki er måske lidt med hjertet, men selvom han har spillet mindre end Mané så synes jeg at hans præstationer har været bedre og mere kampafgørende. Derfor ham.

Rutineret medlem
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Aarhus. Danish for progress.
    Citer Oprindeligt indsendt af Martinsen Se indlæg
    De Gea
    Clyne-Matip-Bailly-Milner
    Carrick
    Lallana-Pogba
    Mata-Zlatan-Coutinho

Clyne/Valencia var meget tæt. Bailly var jeg i tvivl om, da det lige så godt kunne være Jones/Rojo. Midtbanen var også svær og jeg vaklede mellem Herrera og Carrick. Ligeledes var offensiven der var jeg i tvivl om det skulle Mane eller Mata.
    Jeg valgte Mane da han har bidraget med 9 mål og 4 assist (mener jeg) i PrL i denne sæson, og han derfor er svær at komme udenom. Havde dog de samme problemer med at vælge en af vores forsvarsspillere ved siden af Matip, da jeg ikke synes at én af dem som sådan har overshinet de andre. Bailly startede stærkt ud, men sidenhen har Jones og Rojo styret det med bravour. Overvejede også selv om det skulle være Valencia eller Clyne, men der fulgte jeg hjertet

Legende Nattestad's avatar
    Registreringsdato
    Sep 2007
    Lokation
    Sindssygehospitalet
    DDG
    Valencia, Matip, Rojo, Milner
    Carrick, Herrera, Pogba
    Mané, Zlatan, Coutinho

Jeg er egentlig overrasket over, at jeg har fire LFC-spillere med, og kunne måske endda have taget Clyne for Valencia og Can for Herrera. Dog synes jeg, at ovenstående hold er det bedste ud fra denne sæson.

Legende
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation
    Denmark
    Alder
    27
    Hvordan kan du ikke have Lallana med, Nattestas? Han er måske PLs bedste spiller denne sæson?

Erfarent medlem MathiasLynge's avatar
    Registreringsdato
    Dec 2011
    Lokation
    Hedensted

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Citer Oprindeligt indsendt af MathiasLynge Se indlæg
    Ved du, hvem der har lavet den?

Kan ikke komme ind på linket.

Legende
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation
    Denmark
    Alder
    27
    Ved du, hvem der har lavet den?

Kan ikke komme ind på linket.
    Det er Medinano PL. Daniel Sichlau er vært.

Bookmarks

Regler for indlæg