Side 18 af 18 FørsteFørste ... 8161718
Viser resultater 341 til 351 af 351

Emne: PL: Manchester United - Liverpool

Talent
    Registreringsdato
    Sep 2014
    Citer Oprindeligt indsendt af Lasrols Se indlæg
    Har han brokket sig over, vi spillede med lange bolde?

Jeg husker nærmest ikke andet fra Liverpool i anden halvleg.
    http://www.bbc.co.uk/sport/football/...linkname=sport

BBC's overskrift "Klopp says Man United only played with long balls"

Legende Lasrols's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2013
    Lokation
    Odense
    Alder
    25
    Citer Oprindeligt indsendt af RM7 Se indlæg
    Jeg forstår slet ikke hvordan man kan give Mourinho kritik for holdopstillingen eller taktikken idag.

Vi udnyttede bagrummet to gange i første halvleg, med store chancer til Pogba og Mkhi. Det er jo ikke nemt bare at sætte sine spillere op til at udnytte bagrummet, men vi spiller alligevel flot igennem til 2 næsten 1vs1 situationer. Jeg mener at ihvertfald en af dem skulle have scoret, det er det der skiller de rigtigt gode spillere fra de bedste i sådanne situationer.

Jeg mener bestemt at vi var sat perfekt op - Carrick lukkede rummene som Liverpool elsker at spille i foran forsvaret, hvor de stikker den dybt. Tilgengæld havde vi svært ved at spille flydende fodbold fremad.

Vi holder altså Liverpool helt fra chancer i 1. halvleg, samtidig med at vi skaber 2 store chancer selv, og småfarlige situationer. De har NUL og NIKS.

Straffesparket var ekstremt dumt af Pogba, og det var en personlig fejl der kostede os. Mourinho vidste udemærket at vi havde mere at skyde med fra bænken i 2. halvleg, og du kunne se hvor trætte Liverpool spillerne var. Hvis de ikke havde scoret var vi fortsat i samme dur med at holde dem fra chancer og selv stikke snuden lidt frem, indtil senere i kampen, hvor han nok havde sat 3 nye offensive kræfter ind imod deres trætte spillere.

At give Mourinho noget kritik for dagens kamp er for mig noget underligt. Du siger at han fik rettet op på det i 2. halvleg - men ville du have at vi skulle have startet med 4-2-3-1 eller hvordan?

Der var flere spillere der faldt igennem, og viser at de ikke helt er der endnu, hvor vi ønsker de skal være.
    Meget enig i dit indlæg, og det var nok forkert skrevet af mig med hensyn til Mourinho, nu flere anfægter noget, jeg faktisk ikke har ment. Men jeg kan selvfølgelig godt se, det kan tolkes sådan.

Nej, jeg synes Mourinho stillede perfekt op. Det var præcis de spillere, med undtagelse af Darmian, jeg havde håbet at se starte. Men som Zlatan nævner i sit post-match interview, så spillede vi meget mere direkte i anden halvleg, og havde vi gjort sådan i første også, mener han, kampen havde været en helt anden. - Det var det jeg hentyde til, da jeg skrev, Mourinho greb kampen forkert an. - https://www.youtube.com/watch?v=QXYR...=youtu.be&t=30

Det er dog fuldstændig rigtigt, at vi skaber 3 chancer i første halvleg, hvor der skal scores på alle af dem. To til Mkhitaryan og en til Pogba. - Det er mig stadig en gåde, hvordan de kunne få Mignolet til at ligne en målmand.

Legende Lasrols's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2013
    Lokation
    Odense
    Alder
    25
    Citer Oprindeligt indsendt af Di Maria Se indlæg
    http://www.bbc.co.uk/sport/football/...linkname=sport

BBC's overskrift "Klopp says Man United only played with long balls"
    Ja, det kan man jo næsten kun grine af.

Som jeg lige husker det, så spillede Liverpool kun på lange bolde i anden halvleg, hvor Jones var deres targetman, og de vandt de andenbolde han efterlod, hvis han ikke formåede at ramme en Liverpoolspiller først.

Talent
    Registreringsdato
    Sep 2014
    Ja, det kan man jo næsten kun grine af.

Som jeg lige husker det, så spillede Liverpool kun på lange bolde i anden halvleg, hvor Jones var deres targetman, og de vandt de andenbolde han efterlod, hvis han ikke formåede at ramme en Liverpoolspiller først.
    På sidste side skrev jeg et indlæg med noget statistik, som viser at vi lavede 23 flere lange bolde end Liverpool tror jeg. Og vi var endda dem som jagtede en føring.

Legende Lasrols's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2013
    Lokation
    Odense
    Alder
    25
    Citer Oprindeligt indsendt af Damien16 Se indlæg
    Skal jeg virkelig gentage mig selv, du skriver at Mourinho griber opgaven Helt forkert an. Således vil man antage, at han får skyld. Men lad nu det ligge.

Vi er blot uenige, fred være med det
    Jeg forstår stadig ikke, hvad du mener, jeg mener, han er "skyld i"?

Jeg prøver ikke at sige, det er hans skyld vi kommer bagud. Den kan vi give til Jones og Pogba. Jeg følte bare, vi skulle have spillet meget bedre, end vi gjorde. Og her mener jeg, vi spillede meget bedre i anden halvleg, hvor han ændrede præmisserne.

Som jeg skriver til RM7, så forklarer Zlatan det perfekt i sit post-match interview. - https://www.youtube.com/watch?v=QXYR...=youtu.be&t=30 - Hvor han siger, vi fra start skulle have spillet, som vi gjorde i anden halvleg: mere direkte og uden om Liverpools pres. - Derfor mener jeg Mourinho greb kampen forkert an. Ikke med holdopstillingen, men med måden vi skulle spille Liverpool på. Og det er bestemt hans instrukser, at vi skal forsøge at spille os ud af det, hvilket ingen af de seks forreste formåede i første halvleg. Måske med undtagelse af Herreras sukkerbold til Mkhitaryan.

Legende Lasrols's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2013
    Lokation
    Odense
    Alder
    25
    På sidste side skrev jeg et indlæg med noget statistik, som viser at vi lavede 23 flere lange bolde end Liverpool tror jeg. Og vi var endda dem som jagtede en føring.
    Har læst det.

Jeg har egenligt altid kunne lide Klopp for sin tid i Dortmund. Men ikke nok med jeg hader Liverpool, så kan jeg heller ikke fordrage ham længere. Alene hans scene, da Herrear river Firmino i trøjen, er jo helt til grin. Som om det er første gang, det sker på en fodboldbane.

Talent
    Registreringsdato
    Sep 2014
    Har læst det.

Jeg har egenligt altid kunne lide Klopp for sin tid i Dortmund. Men ikke nok med jeg hader Liverpool, så kan jeg heller ikke fordrage ham længere. Alene hans scene, da Herrear river Firmino i trøjen, er jo helt til grin. Som om det er første gang, det sker på en fodboldbane.
    Herrera gør jo ikke noget forkert? Det er jo fair at lave et professionelt frispark. Gult til Herrera, videre. Men at Firmino skal opføre sig som en forkælet teeneger og skubbe er noget andet.

Erfarent medlem
    Registreringsdato
    Nov 2013
    Herrera gør jo ikke noget forkert? Det er jo fair at lave et professionelt frispark. Gult til Herrera, videre. Men at Firmino skal opføre sig som en forkælet teeneger og skubbe er noget andet.
    Jeg synes det er fint løst af dommeren med to gule kort.

Der er tit set professionelle frispark, men det Herrera laver var da noget af det mest synlige længe set. Så jeg kan godt forstå Firmino reagerer som han gør. Det er usportsligt udover alle grænser den måde Herrera hiver ham ned på.

Veteran PatriceEvra3's avatar
    Registreringsdato
    Dec 2008
    Lokation
    Copenhagen
    Citer Oprindeligt indsendt af hansen200 Se indlæg
    Sådan husker jeg ikke den hovedstødschance, som jeg mener er lige uden for målfeltet, uden overhovedet at være presset
    Men hvordan er et hovedstød på kanten af feltet en stor chance? Han skal jo heade den op i hjørnet, hvad han skal true De Gea med et hovedstød fra den afstand. Havde han headet den op i krogen havde det været årets mål, og kan i min optik overholder ikke katagoriseres som en stor chance.

Talent
    Registreringsdato
    Jan 2008
    Lokation
    Hjallese
    Sidder lige og ser highlights fra igår på sky sport, i 1. Halvleg er det eneste offensive der er vist fra Liverpool deres straffe, mens vi altså har chancer ved pogba og miki som de skal score på, samt har vi zlatans frispark og den for korte tilbagelægning, ingen tvivl om at vi burde ha ført ved pausen

2.halvleg mere lige chancemæssigt, vi har miki alene igennem samt målet, mens de har Milners chance og til dels wijnaldums hovedstød . Målt på chancer så skal vi helt klart vinde den kamp
    Sidst redigeret af Muncken : 16-01-2017 kl. 14:25

Legende Dines's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Søllerød
    Alder
    24
    Citer Oprindeligt indsendt af Muncken Se indlæg
    Sidder lige og ser highlights fra igår på sky sport, i 1. Halvleg er det eneste offensive der er vist fra Liverpool deres straffe, mens vi altså har chancer ved pogba og miki som de skal score på, samt har vi zlatans frispark og den for korte tilbagelægning, ingen tvivl om at vi burde ha ført ved pausen

2.halvleg mere lige chancemæssigt, vi har miki alene igennem samt målet, mens de har Milners chance og til dels wijnaldums hovedstød . Målt på chancer så skal vi helt klart vinde den kamp
    Deres chancer i 2. halvleg kommer jo også af, at vi satser og smider alt frem til sidst. Det er uundgåeligt, at der ikke skabes plads og overtalssituationer.
    Det er også derfor, at jeg er så hamrende irriteret over, at vi kommer bagud i den kamp. Jeg er ret overbevist om, at hvis Pogba havde scoret til 1-0 eller den havde stået 0-0 efter 60 minutter, så ville vi være endt som vinderne.

Bookmarks

Regler for indlæg