Side 48 af 48 FørsteFørste ... 38464748
Viser resultater 941 til 951 af 951

Emne: Juan Mata

Legende Nattestad's avatar
    Registreringsdato
    Sep 2007
    Lokation
    Sindssygehospitalet
    Citer Oprindeligt indsendt af RM7 Se indlæg
    Jeg tror ikke at Lingard starter over Mata fordi at Mourinho mener at han er en bedre spiller.

Jeg ser lidt Lingard som en spiller Mourinho starter i de kampe, hvor han vil have en spiller til at løbe solen sort i 60 mins for at gøre modstanderne trætte, og så har vi de her offensiv klassespillere på bænken (Mata, Martial, Rashford), som kan komme ind og gøre en ekstra stor forskel imod en træt modstander fremfor i starten af kampene. Du ser jo aldrig Lingard komme ind, når vi jagter en scoring. Han bliver brugt i helt bestemte situationer, hvor Mourinho foretrækker en hårdtarbejdende spiller, som han kan skifte ud med en bedre offensiv spiller der kan gøre en forskel.

Ramires spillede også tit på højrekanten for Mourinho af taktiske årsager, især mod de store hold eller hvor der skulle arbejdes defensivt.

Derudover er Lingard også en noget anderledes type end Mata. Når vi spiller med 3 på midten, så er fart på kanterne bare endnu mere vigtigt.
    Men tror dog, at de fleste har luret Lingard og lader ham løbe for han er en vitterlig dårlig spiller. Hvis jeg trænede så meget som ham og fik bare 1/10 af hans løn så kunne jeg gøre det samme som ham (tabe bolden hver gang, løbe hele tiden og presse modstanderne).

Det kan godt være, at det er meningen med Lingard, men ligesom med Fellaini, bare i større grad, så giver det ALDRIG de ønskede resultater.

Legende
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation
    Denmark
    Alder
    27
    Squawka Football ✔@Squawka
    Juan Mata has a higher pass accuracy than any other player in the Premier League this season (600+ passes).

An impressive 91%.
    12:24 AM - 10 Jan 2017
    1,024 1,024 Retweets 1,010 1,010 likes

Legende Lasrols's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2013
    Lokation
    Odense
    Alder
    25

Mata <3

Administrator Wettergren's avatar
    Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Vildt, at vi kan have en så dygtig mand som Mata og han ikke engang er fast starter.

Jeg synes dog han er en vigtig spiller for os. Han kan erstatte Carrick, når vi spiller mod hold der overlader mere af initiativet til os, og han kan spille på kanten mod hold, der står dybt.

Heldigvis har jeg et indtryk af, at han er glad for at være her og ikke er på vej videre, selvom det er sporadisk med spilletid.

Legende
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation
    Denmark
    Alder
    27
    Citer Oprindeligt indsendt af Wettergren Se indlæg
    Vildt, at vi kan have en så dygtig mand som Mata og han ikke engang er fast starter.

Jeg synes dog han er en vigtig spiller for os. Han kan erstatte Carrick, når vi spiller mod hold der overlader mere af initiativet til os, og han kan spille på kanten mod hold, der står dybt.

Heldigvis har jeg et indtryk af, at han er glad for at være her og ikke er på vej videre, selvom det er sporadisk med spilletid.
    Så sporadisk er hans spiletid vel heller ikke? Han er måske ikke decideret fast stater ala Pogba og Zlatan, men han er vel ligeså tæt på holdet, og en del af startopstillingen, som Micki og Martial eksempelvis. Ellers helt enig.

Administrator Wettergren's avatar
    Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Citer Oprindeligt indsendt af Wodskou Se indlæg
    Så sporadisk er hans spiletid vel heller ikke? Han er måske ikke decideret fast stater ala Pogba og Zlatan, men han er vel ligeså tæt på holdet, og en del af startopstillingen, som Micki og Martial eksempelvis. Ellers helt enig.
    Tænkte godt, at det var det forkerte ord at bruge

Min pointe var bare, at han gerne vil være her, selvom han ikke er fast starter.

Min formodning er også, at hans fremtidige rolle vil være på bænken, hvor han kan komme ind eller som starter mod bestemte type hold.

Udover venstrekanten, der stadig er up for grabs, så tror jeg vores faste startopstilling bliver med Micki - og uden Mata.

Rutineret medlem
    Registreringsdato
    Jan 2014
    Lokation
    Odense
    Citer Oprindeligt indsendt af Wettergren Se indlæg

Jeg må indrømme at jeg ikke kan se det helt "vilde" i det. Jeg har pointeret før, at jeg synes tendensen herinde er, at nogle folk mener at visse spillere automatisk vil søge væk eller skal sælges, fordi de er for "gode" til bænken. Det var især Mata, hvor hovedparten mente at vi skulle sælge ham, fordi han ikke kunne acceptere en rotationsrolle.

Grunden til at jeg ikke synes det er vildt, det er fordi vi skal stræbe efter at have trupkvalitet som Real Madrid, Barcelona og Bayern Munchen.

I disse klubber sidder spillere som Morata, Isco, James, Turan, Martinez, Costa, Coman osv. på bænken, og acceptere rotationsroller som Mata har i øjeblikket.

Vi skal stræbe efter at have spillere som Mata på bænken/rotationsspiller, som kan gøre ondt på hvilket som helst hold når han kommer ind. I øjeblikket har vi tit fx Martial, Rashford og Mata på bænken til at sætte ind. Det synes jeg er fornemt, og ikke for meget.

Bare så der ikke er tvivl om min holdning til Mata, så synes jeg han er en kvalitetsspiller. Jeg mener dog samtidig ikke at han er god nok til at være ubestridt starter, men perfekt til den rolle i truppen han har nu. ca. 50/50 i forhold til starter/indskiftninger.

Han kan sagtens erstatte Carrick i de kampe, hvor vi spille med 10'er fremfor 3 mandsmidtbane. Jeg synes dog at når vi skifter til 4-2-3-1, så skal Pogbas makker være mere defensiv stærk end Herrera for at det er helt optimalt.
    Sidst redigeret af RM7 : 13-01-2017 kl. 02:57

Legende
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation
    Denmark
    Alder
    27
    https://www.youtube.com/watch?v=3W3HkVzuXhU

Fan-fucking-tastisk interview med Juan Mata. Hold kæft, hvor er han dog dejlig og sympatisk. Han er et forbillede i forhold til, hvordan fodboldspillere burde opføre sig. Sikken gentleman!

Hugs!

Talent
    Registreringsdato
    Jan 2016
    Har altid været en fantastisk gentleman, og jeg elsker ham, men han får problemer til sommer når/hvis Griezmann ankommer, for så hedder det bænken

Rutineret medlem
    Registreringsdato
    Jan 2014
    Lokation
    Odense
    Citer Oprindeligt indsendt af hansen200 Se indlæg
    Har altid været en fantastisk gentleman, og jeg elsker ham, men han får problemer til sommer når/hvis Griezmann ankommer, for så hedder det bænken
    Kun i de største kampe tror jeg.

Hvis vi forestiller os at Zlatan, Griezmann og Mkhi er sikre startere, så vil Mata tildels kæmpe med Rashford og Martial om den sidste plads, men samtidig være første reserve/konkurrent til de 3 sikre startere. Med 55-60 kampe på en sæson, så skal han nok starte halvdelen.

Rutineret medlem ClausJorgensen's avatar
    Registreringsdato
    Mar 2012
    Lokation
    Close to The Pig
    Citer Oprindeligt indsendt af RM7 Se indlæg
    Kun i de største kampe tror jeg.

Hvis vi forestiller os at Zlatan, Griezmann og Mkhi er sikre startere, så vil Mata tildels kæmpe med Rashford og Martial om den sidste plads, men samtidig være første reserve/konkurrent til de 3 sikre startere. Med 55-60 kampe på en sæson, så skal han nok starte halvdelen.
    Præcis. Og Mata er fantastisk til at åbne tætpakkede forsvar. Vi skal have en trup med 18-20 meget stærke folk, og Mata er selvfølgelig en af dem

Tags for this Thread

Bookmarks

Regler for indlæg