Side 30 af 30 FørsteFørste ... 20282930
Viser resultater 581 til 591 af 591

Emne: Rejsetråd

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Aug 2016

Post Udlejning af sæsonkort

Hej,

Jeg skal til oktober over og se United mod Stoke, og har i den anledning været på udkig efter sæsonkort, som jeg kunne leje.
    I min søgen faldt jeg over Facebooksiden "Manchester United - Sæsonkort - udlejning". Facebookadministratoren 'Rasmus' udlejer 3 sæsonkort til hver kamp. Er der nogen som har erfaring med denne side, eller kender ham administratoren?

Mikkel

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Jan 2014
    Lokation
    Odense
    Er der nogle her som ligger inde med billetter til Watford - Man United næste weekend eller ved hvordan man kan skaffe? Bor i London nu, så kunne være kanon at komme ud og se den!

Administrator Wettergren's avatar
    Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Håber der er nogen, der kan hjælpe mig på den her.

Jeg skal over og se Everton kampen til april, og vil gerne bestille flybilletter nu, da de er billige.
    Mit problem er, at kampen jo stadig kan rykkes. Jeg ville derfor gerne melde mig ind i et sportsforbund (der er nævnt på denne liste http://www.sas.dk/tilbud/priser/spor...k-sportsrejse/) så jeg kan bestille flybilletter nu, og så ændre på datoen i tilfælde af, at kampen bliver rykket.

Er der nogen der ved, hvilke forbund på denne liste, der er billigst? Jeg skal udelukkende bruge det til dette formål.

Rutineret medlem Stente's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Ho'estaden
    Alder
    28
    Citer Oprindeligt indsendt af Wettergren Se indlæg
    Håber der er nogen, der kan hjælpe mig på den her.

Jeg skal over og se Everton kampen til april, og vil gerne bestille flybilletter nu, da de er billige.
    Mit problem er, at kampen jo stadig kan rykkes. Jeg ville derfor gerne melde mig ind i et sportsforbund (der er nævnt på denne liste http://www.sas.dk/tilbud/priser/spor...k-sportsrejse/) så jeg kan bestille flybilletter nu, og så ændre på datoen i tilfælde af, at kampen bliver rykket.

Er der nogen der ved, hvilke forbund på denne liste, der er billigst? Jeg skal udelukkende bruge det til dette formål.
    Du ved godt at sportskonceptet er tiltænkt udøvere, og ikke bare tilskuere? Jeg er ikke sikker på at din plan holder.. Læs evt. vilkårene hér:

http://www.sas.dk/tilbud/priser/sportskoncept/

edit: jeg sakser lige noget ud for dig:

. SAS Sport er
    tilgængelig for ledere og aktive medlemmer i forbund,
    unioner, klubber og foreninger under DIF og DGI i forbindelse
    med konkurrencer, træning og mødevirksomhed.

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Citer Oprindeligt indsendt af Stente Se indlæg
    Du ved godt at sportskonceptet er tiltænkt udøvere, og ikke bare tilskuere? Jeg er ikke sikker på at din plan holder.. Læs evt. vilkårene hér:

http://www.sas.dk/tilbud/priser/sportskoncept/

edit: jeg sakser lige noget ud for dig:
    Læste det kun som et råd hos Euroman. Hvordan vil de tjekke, hvilken sammenhæng man rejser i?

Talent
    Registreringsdato
    Jun 2013

Hoteller

Hejsa Drenge,

Hvor i Manchester vil i sige man skal bo ? Gerne billigt og nemt.. det behøver ikke være det bedste, vi skal kun sove der

Mvh Peter

Rutineret medlem Stente's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Ho'estaden
    Alder
    28
    Vi boede på Holiday Inn Express v. Manchester Oxford Road sidst jeg var derovre.. Det synes jeg var et fint kompromis mellem lufthavn, Old Trafford, gåafstand til byen, tæt på station og rimelige priser.. Men Manchester centrum er ikke så stor, så alt indenfor ringvejen er reelt gåafstand..

Fine værelser og en fin morgenmadsbuffet inkluderet.

link hvis det har interesse: https://www.ihg.com/holidayinnexpres...r/hoteldetail?

Etableret medlem RedxDevil's avatar
    Registreringsdato
    Sep 2014
    Lokation
    Manchester
    Alder
    22
    Citer Oprindeligt indsendt af neslih Se indlæg
    Hejsa Drenge,

Hvor i Manchester vil i sige man skal bo ? Gerne billigt og nemt.. det behøver ikke være det bedste, vi skal kun sove der

Mvh Peter
    Ibis Budget i Salford Quays. Nok noget af det billigste du kan finde, men heller ikke mere end det allermest basiske. Det ligger 5 min. Gang fra Old Trafford, har tram indtil byen mindre end 2 min. Derfra og hvis du så går 10-15 min. Har du også trams fra Trafford Bar direkte til lufthavnen.

Der går busser til f.eks. Trafford Centre omkring 5. Min gang derfra, også 15 min. I bus, så har du Trafford Centre, convention centre og lign.

Du kan afbestille værelserne op til kl. 14 dagen før (eller dagen derpå..) uden at skulle betale noget. De er normalt fra 39 pund pr. Nat, men op til kampene ryger prisen selvfølgelig op en smule. Stadig noget af det billigste du kan få og i forhold til beliggenhed, så er det altså ganske godt

Etableret medlem Øster's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Skive
    Alder
    24
    Nu har jeg og et par kammerater lige købt billet til kampen mod Bournemouth d. 4/3, men er der nogen herinde der ved hvornår kamptidspunkterne til og med marts bliver lagt fast (alt efter om vi stadig er med i EL til den tid selvfølgelig)?

Etableret medlem Øster's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Skive
    Alder
    24
    Når I er ovre og se United, bor I så nogle bestemte steder? Og hvad er prisniveauet disse steder?

Har selv boet på Innside Manchester og Novotel når jeg har været der tidligere, men de steder er ganske dyre lige nu og jeg skal derover og se Bournemouth kampen i marts, men har endnu ikke bestilt hotel, da kampen jo ikke er fastlagt endnu, så ville høre om I har nogle præferencer, jeg kan drage nytte af?

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    @RedxDevil kender vidst et godt sted. Har glemt navnet.

Bookmarks

Regler for indlæg