Side 3343 af 3403 FørsteFørste ... 234328433243329333333341334233433344334533533393 ... SidsteSidste
Viser resultater 66,841 til 66,860 af 68053

Emne: Andre kampe + andet fodbold

Erfarent medlem RaDDeh's avatar
    Registreringsdato
    Aug 2011
    Nu kommer jeg nok til at lyde meget rød, men tror ikke Pogba var interesseret i at komme til Real Madrid, han ville hjem til United, der var noget u forløst siden han forlod os, samtidig med at det projekt som Mourinho er ved at skabe, gør at vi inden for 3 år er med i Champions League finalen igen,

Og Pogba er præcis så god at han kunne gå ind i start 11'eren på alle klubhold i verdenen, og jeg er sikker på at havde han ikke haft det tilhørsforhold til United, og var LVG stadigvæk træner, så havde Pogba haft en Real Madrid trøje på, uanset pris, så har Real Madrid vise mange gange at de køber de spillere de gerne vil have

Administrator Wettergren's avatar
    Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Citer Oprindeligt indsendt af madridista Se indlæg
    La Liga er klart den liga med mest kvalitet. Det vil de fleste fodboldkyndige være enige i. PL er overhypet og overeksponeret. Egentlig kvalitet er der ikke meget af pt.

Hvad angår Pogba, så var RM aldrig interesseret i at betale den pris og den løn netop for Pogba. Hvem skulle han erstatte på vores hold?

De Gea var jo klar for RM, men handlen kollapsede. Jeg er dog sikker på, at han på et tidspunkt vender hjem til Madrid. Måske allerede til sommer.
    Jeg har ikke nævnt, at PL er den liga med mest kvalitet. Jeg har sagt, at det er den liga der er mest konkurrencepræget, og jeg tror mange spillere pt. gerne vil til PL, uanset om den så er overhyped eller noget andet.
    Jeg var ikke ude i at diskutere kvalitet i de to ligaer, men argumentere for, hvorfor jeg ikke nødvendigvis mener United er så langt fra Real Madrid og Barcelona.
    Her har det trods alt en del at sige, hvis flere spillere vil vælge United grundet de spiller i Premier League fremfor Real eller Barca.
    Dette er en tendens jeg først synes er begyndt at gøre sig gældende i denne sæson. Formentlig grundet alle de store trænernavne der er i ligaen.

Du har ret i, at handlen med de Gea kollapsede. Men jeg tænkte nu ikke på forrige sommer, men sidste sommer, hvor de Gea trods alt valgte at blive. Formentlig grundet projektet med Mourinho. Dette tror jeg også vil forårsage, at han ikke skifter de næste par år. Begynder United at dominere i Europa igen, så tror jeg også de Gea vil blive - i hvert fald en del år. Som jeg nævner har spillerne personlige præferencer, der kan spille ind, men noget tyder på, at de Gea gerne vil blive grundet projektet.

Der var ingen tvivl om, at Zidane gerne ville have Pogba i sommer. Det er så uklart, hvad grunden til de ikke fik ham var. Måske ville de ikke betale den sum for ham, hvilket kun bekræfter min hypotese om, at de færreste kan måle sig med United økonomisk. Det samme da der var rygter om, at de var nødt til at sælge spillere før de havde råd til ham.
    Ligesom RaDDeh tror jeg også Pogba var interesseret i et skifte til United. Her spiller det sikkert ind, at han tidligere har spillet i klubben, men tror ikke han havde gjort det, hvis ikke United spillede i en jævnbyrdig liga som PL og havde et interessant Mourinho-projekt igang.

Helt kort, så er min pointe altså, at jeg ikke tror United er så langt fra Real Madrid og Barcelona. Resultaterne har haltet efter, men når man økonomisk kan udkonkurrere Real Madrid, spiller i en liga og har et projekt kørende som mange spillere er interesseret i, og derved også har mulighed for at få de spillere man ønsker, så tror jeg ikke der går så mange år, som du siger, før United blander sig i toppen af Europa igen.

Erfarent medlem MathiasLynge's avatar
    Registreringsdato
    Dec 2011
    Lokation
    Hedensted
    Southampton foran mod Liverpool.. Lad os håbe de kan holde den hjem

Veteran Clemme's avatar
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation
    Norrbotten
    Alder
    41
    Citer Oprindeligt indsendt af MathiasLynge Se indlæg
    Southampton foran mod Liverpool.. Lad os håbe de kan holde den hjem
    Fik sort skærm på den kamp på Viaplay. Andre med det problem?

Erfarent medlem MathiasLynge's avatar
    Registreringsdato
    Dec 2011
    Lokation
    Hedensted
    Hvis det her er Liverpools niveau for tiden, så forventer jeg vi klasker dem 3-0.. de ser godt nok piv ringe ud

Rutineret medlem
    Registreringsdato
    Dec 2009
    Lokation
    Hou
    Alder
    40
    Redmond har satme været uskarp i aften - han kunne have lavet 4 kasser

Legende
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation
    Denmark
    Alder
    27
    Hvis det her er Liverpools niveau for tiden, så forventer jeg vi klasker dem 3-0.. de ser godt nok piv ringe ud
    Det er det jo heller ikke. Liverpool skal nok oppe sig til på søndag og byde op til dans. Jeg tror det bliver en rigtig farlig kamp, og jeg kan sagtens se os smide point.

Veteran PatriceEvra3's avatar
    Registreringsdato
    Dec 2008
    Lokation
    Copenhagen
    Citer Oprindeligt indsendt af Wodskou Se indlæg
    Det er det jo heller ikke. Liverpool skal nok oppe sig til på søndag og byde op til dans. Jeg tror det bliver en rigtig farlig kamp, og jeg kan sagtens se os smide point.
    Ingen tvivl om at Liverpool har mere i sig end de viste i dag, men de er faldet i niveau i forhold til starten af sæsonen. De har en smal trup, så som mange sagde dengang, er det tvivlsomt om de kan holde niveau når skader og træthed begynder at melde sig.

Dermed ikke sagt at vi stensikkert vinder søndag, tværtimod tror jeg det bliver en tæt kam der ender i uafgjort eller en smal sejr til et af holdende.

Rutineret medlem
    Registreringsdato
    May 2007
    Alt ligger op til det. Kun Liverpools bedre spil i første lange del af sæsonen giver fordelen. Men nuværende form og resultater peger helt sikkert i Uniteds retning.

Så er der bare en lille detalje: De her kampe lever altid deres eget liv. Uanset hvordan spillet har været inde, skader, spillere på banen, trænere etc., så er de her kampe uforudsigelige. En United - Liverpool kamp vil for mig altid være 50/50.

Talent
    Registreringsdato
    Mar 2014
    Lokation
    Aarhus
    Citer Oprindeligt indsendt af Wes Se indlæg
    Alt ligger op til det. Kun Liverpools bedre spil i første lange del af sæsonen giver fordelen. Men nuværende form og resultater peger helt sikkert i Uniteds retning.

Så er der bare en lille detalje: De her kampe lever altid deres eget liv. Uanset hvordan spillet har været inde, skader, spillere på banen, trænere etc., så er de her kampe uforudsigelige. En United - Liverpool kamp vil for mig altid være 50/50.
    Enig. Hvis man alene anskuer det ud fra form (både enkelte spillere og hold), så bør det blive en klar United-sejr. Men lur mig om ikke Liverpool er top tændte og leverer noget helt andet, end de har gjort på det sidste. Jeg har så bare en hvis forventning om, at United er mindst ligeså tændte. Smider i hvert fald en skilling efter en United-sejr.

Talent
    Registreringsdato
    Mar 2014
    Lokation
    Aarhus
    Hold kæft hvor er Messi vild på frispark. Tredje kamp i træk han banker den ind uden chance for målmanden. By far verdens bedste frisparksskytte. Håber Pogba begynder at smide dem ind snart - han er ikke langt fra!

Legende Lasrols's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2013
    Lokation
    Odense
    Alder
    25
    Der er angiveligt problemer med Costa i Chelsea (igen).

Han har ikke trænet med de sidste tre dage. Conte mener han ikke er i den fysiske form, han bør være i. Der er et kæmpe bud fra Kina, der giver ham 30 mio. pund om året.

Hvis det er sandt, er det jo vanvittigt hvad den man har gang i. Han er virkelig bare en tikkende bombe.

Registreringsdato
    Dec 2008
    Lokation
    Copenhagen
    Citer Oprindeligt indsendt af Lasrols Se indlæg
    Der er angiveligt problemer med Costa i Chelsea (igen).

Han har ikke trænet med de sidste tre dage. Conte mener han ikke er i den fysiske form, han bør være i. Der er et kæmpe bud fra Kina, der giver ham 30 mio. pund om året.

Hvis det er sandt, er det jo vanvittigt hvad den man har gang i. Han er virkelig bare en tikkende bombe.
    Hvis det er sandt så fatter jeg det virkelig ikke. Har været blandt verdens bedste angribere i år, og står til at vinde Premier league og samtidig blive topscorer, og alligevel vil han gerne spille i en liga der niveaumæssigt svarer til den danske 1. Division, så han kan tjene mere end de 100 millioner om året han garanteret allerede tjener.

Nutidens fodboldspillere er simpelthen ækle.

Veteran
    Registreringsdato
    Apr 2011
    Alder
    42
    Guardian med en artikel: https://www.theguardian.com/football...P=share_btn_tw

Vild nyhed. Om jeg fatter en spiller som Costa i sit livs form og sikkert med millioner nok til adskillige generationer, vil rådne op i Kina for flere millioner på kontoen.

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Spændende, hvad det vil betyde for Chelsea. Costa har jo været rigtig god, og Chelsea kan miste mange point det sidste halve år uden ham.
    Det er også svært at hente en ordentlig erstatning i januar.

Veteran
    Registreringsdato
    Apr 2011
    Alder
    42
    "Kaveh Solhekol ‏@SkyKaveh 20 min.20 minutter siden

Diego Costa bust up at Chelsea ended with head coach Antonio Conte shouting at him: "Go to China!" #CFC"

Mesterskabet kan lige pludselig blive meget åben, magter dog ikke et mesterskab til Liverpool.

Legende Lasrols's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2013
    Lokation
    Odense
    Alder
    25
    Citer Oprindeligt indsendt af mufcdk1974 Se indlæg
    "Kaveh Solhekol ‏@SkyKaveh 20 min.20 minutter siden

Diego Costa bust up at Chelsea ended with head coach Antonio Conte shouting at him: "Go to China!" #CFC"

Mesterskabet kan lige pludselig blive meget åben, magter dog ikke et mesterskab til Liverpool.
    Har du mig på ignore? :O

Uvirkeligt hvordan der kan være så store problemer, efter 13 sejre! i træk..

Jeg frygter lidt, hvem Chelsea så henter som erstatning. De har fået godt med Penge for Oscar, og sikkert også Mikel.. Bare de ikke går efter en som Griezmann, som jeg håber vi er efter til sommer.

Registreringsdato
    Dec 2008
    Lokation
    Copenhagen

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Citer Oprindeligt indsendt af Lasrols Se indlæg
    Jeg frygter lidt, hvem Chelsea så henter som erstatning. De har fået godt med Penge for Oscar, og sikkert også Mikel.. Bare de ikke går efter en som Griezmann, som jeg håber vi er efter til sommer.
    Jeg tror Griezmann er svær at hente i januar.
    Spørgsmålet er også om han vil skifte til Chelsea nu, hvis han ved, at vi kommer til sommer. Og hvis Chelsea går efter ham nu, så melder vi os nok også ind i kampen.

Legende Lasrols's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2013
    Lokation
    Odense
    Alder
    25
    Citer Oprindeligt indsendt af Wettergren Se indlæg
    Jeg tror Griezmann er svær at hente i januar.
    Spørgsmålet er også om han vil skifte til Chelsea nu, hvis han ved, at vi kommer til sommer. Og hvis Chelsea går efter ham nu, så melder vi os nok også ind i kampen.
    Det er selvfølgelig rigtig gode pointer!

Bookmarks

Regler for indlæg