Side 3348 af 3348 FørsteFørste ... 23482848324832983338334633473348
Viser resultater 66,941 til 66,959 af 66959

Emne: Andre kampe + andet fodbold

Talent Kimling's avatar
    Registreringsdato
    Jan 2014
    Lokation
    Århus C
    Citer Oprindeligt indsendt af PatriceEvra3 Se indlæg
    Klopp sender Matip i angrebet så han kan spille med lange bolde. Føj for helvede!!
    Han er jo et teknisk vidunder. Han skal kun ind, når de spiller smuk fodbold!

Nå, skal vi så lige ødelægge det hele med en lækker 1-1er mod Stoke?

Veteran PatriceEvra3's avatar
    Registreringsdato
    Dec 2008
    Lokation
    Copenhagen
    Jeg glæder mig inderligt til at høre Klopp flæbe over Swanseas spillestil!!

Veteran
    Registreringsdato
    Feb 2009
    Lokation
    Århus/Åbyhøj
    Citer Oprindeligt indsendt af Flax_Generous Se indlæg
    Smukt!
    Tusind tak swansea. Nu skal vi bare vinde senere mod stoke. Næste runde har Liverpool Chelsea. Vi har hull hjemme. Ikke utænkeligt vi kan have overhalet Liverpool efter næste runde.

Talent Kimling's avatar
    Registreringsdato
    Jan 2014
    Lokation
    Århus C
    Citer Oprindeligt indsendt af Kimling Se indlæg
    Han er jo et teknisk vidunder. Han skal kun ind, når de spiller smuk fodbold!

Nå, skal vi så lige ødelægge det hele med en lækker 1-1er mod Stoke?
    Jeg hader at have ret...

Rutineret medlem
    Registreringsdato
    Jan 2014
    Lokation
    Odense
    Jeg håber virkelig at City - Tottenham ender kryds, bare så er der nogenlunde status quo i toppen.. Vi hentede 1 points på liverpool.

Administrator Wettergren's avatar
    Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Citer Oprindeligt indsendt af RM7 Se indlæg
    Jeg håber virkelig at City - Tottenham ender kryds, bare så er der nogenlunde status quo i toppen.. Vi hentede 1 points på liverpool.
    Og så må Arsenal sgu gerne tabe.

Vil dog også have det fint med en sejr til Spurs. Vi skal bare i top 3/4, så om Tottenham og Chelsea stikker af er jeg ligeglad med.

Legende Nattestad's avatar
    Registreringsdato
    Sep 2007
    Lokation
    Sindssygehospitalet
    Håber City vinder. Så tager United alle på en gang.

Registreringsdato
    Dec 2008
    Lokation
    Copenhagen
    Ingen Stones? Jeg troede ellers godt Pep ville have hans hold var underholdende at se på.

Legende Dines's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Søllerød
    Alder
    23
    Citer Oprindeligt indsendt af Nattestad Se indlæg
    Håber City vinder. Så tager United alle på en gang.
    Det gør jeg netop ikke. Så vil vi være 4 point fra Spurs, Liverpool og City. Vil hellere have, at vi snart kan avancere en plads (forudsat vi vinder selv igen). Håber på kryds ellers Spurs sejr.

Rutineret medlem Benzet's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Aalborg
    Den er stensikker: Spurs scorer i anden halvleg og vinder. Husk på at Mølby jo udtalte i sidste weekend, at Spurs vil vinde denne kamp, om den så blev spillet på månen. Og Mølby har jo altid ret...

Registreringsdato
    Dec 2008
    Lokation
    Copenhagen
    Citer Oprindeligt indsendt af Benzet Se indlæg
    Den er stensikker: Spurs scorer i anden halvleg og vinder. Husk på at Mølby jo udtalte i sidste weekend, at Spurs vil vinde denne kamp, om den så blev spillet på månen. Og Mølby har jo altid ret...
    Synes nu der er vanvittig stor forskel på Spurs i hjemmekampe og i udekampe mod de andre tophold. De var vanvittige hjemme mod City og Chelsea, men har dårligt er skud på mål mod United og Arsenal på udebane.

Rutineret medlem
    Registreringsdato
    Dec 2009
    Lokation
    Hou
    Alder
    40
    Lloris skulle vist været blevet hjemme i dag

Registreringsdato
    Sep 2007
    Lokation
    Sindssygehospitalet
    Citer Oprindeligt indsendt af Dines Se indlæg
    Det gør jeg netop ikke. Så vil vi være 4 point fra Spurs, Liverpool og City. Vil hellere have, at vi snart kan avancere en plads (forudsat vi vinder selv igen). Håber på kryds ellers Spurs sejr.
    Jeg håber på 2. pladsen. Og med en Spurs sejr bliver det lidt mere besværligt. Med en City-sejr er Unitez fire points fra både 2., 3. og 4. pladsen. Arsenal ligger så nr. 5 og kan overhale dem i morgen. Man kan så drømme, at Arsenal højst får uafgjort.

Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Aalborg
    Hold da op for et indhop af Jesus, Citys nye 19 årige brasilianer. Han ser desværre giftig ud.

Talent
    Registreringsdato
    Jan 2008
    Lokation
    Hjallese
    Citer Oprindeligt indsendt af Benzet Se indlæg
    Hold da op for et indhop af Jesus, Citys nye 19 årige brasilianer. Han ser desværre giftig ud.
    Så er det vel heller ikke vildere, er det det ?

Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Aalborg
    Citer Oprindeligt indsendt af Muncken Se indlæg
    Så er det vel heller ikke vildere, er det det ?
    Han kunne næsten ikke have lavet et bedre indhop i sin debut i PL i forhold til, hvor sent i kampen, han kom ind. Han nåede at give ideer om et stort talent.

Rutineret medlem mufufu's avatar
    Registreringsdato
    Aug 2007
    Lokation
    København
    Alder
    26
    Det var fedt at Spurs endte med at få uafgjort. Jeg ser det langt mere realistisk at indhente City end at hente Spurs på nuværende tidspunkt. Ikke fordi vi ligger 2 point bag City og 5 point bag Spurs, men fordi City viser gang efter gang svaghed og ustabilitet, imens Spurs efter min mening viser det bedste fodbold i hele ligaen. De er utroligt velorganiseret og fungere som et hold mere end noget andet hold. De løber utrolig meget for hinanden, og spiller med høj hastighed direkte mod målet. Jeg tror faktisk de henter Chelsea. Dem og Chelsea er mest sikre i top 4, hvorfor vi skal kæmpe med City, Arsenal, og Liverpool om de 2 sidste pladser.

Administrator Wettergren's avatar
    Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Spurs gør det godt, men jeg har stadig en fornemmelse af, at holdet er for uerfarent til at vinde PL. Vi så, hvordan de faldt sammen sidste sæson, da de var tæt på.

Registreringsdato
    Sep 2007
    Lokation
    Sindssygehospitalet
    Citer Oprindeligt indsendt af mufufu Se indlæg
    Det var fedt at Spurs endte med at få uafgjort. Jeg ser det langt mere realistisk at indhente City end at hente Spurs på nuværende tidspunkt. Ikke fordi vi ligger 2 point bag City og 5 point bag Spurs, men fordi City viser gang efter gang svaghed og ustabilitet, imens Spurs efter min mening viser det bedste fodbold i hele ligaen. De er utroligt velorganiseret og fungere som et hold mere end noget andet hold. De løber utrolig meget for hinanden, og spiller med høj hastighed direkte mod målet. Jeg tror faktisk de henter Chelsea. Dem og Chelsea er mest sikre i top 4, hvorfor vi skal kæmpe med City, Arsenal, og Liverpool om de 2 sidste pladser.
    Men hvis City så ofte viser svaghed ville det så ikke være bedre, at de vandt? Så ville United have bedre mulighed for at hente Spurs mens City nok skulle blive hentet hvis de så ofte viser svaghedstegn.

Bookmarks

Regler for indlæg