Side 3418 af 3418 FørsteFørste ... 24182918331833683408341634173418
Viser resultater 68,341 til 68,347 af 68347

Emne: Andre kampe + andet fodbold

Veteran PatriceEvra3's avatar
    Registreringsdato
    Dec 2008
    Lokation
    Copenhagen
    Jeg er også meget inoneret over Spurs, men man skal dog lige huske på at Poch er i sin tredje sæson, og at Spurs også var svingende i hans første sæson og fik færre point end under Sherwood i den foregående sæson.

Men ja, Spurs er virkelig gode, isærdeleshed på WHL, hvor de ikke kunne drømme om at spille uafgjort mod Bournemouth, WBA og Burnley. Jeg finder det især imponerende hvordan han haft pumpet mod og selvtillid ind i holdet. De er det hold der flest gange er kommet tilbage efter at have været bagud i denne sæson.
    Sidst redigeret af PatriceEvra3 : 15-04-2017 kl. 14:30

Veteran SantasLittleHelper's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Aalborg
    Citer Oprindeligt indsendt af PatriceEvra3 Se indlæg
    Jeg er også meget inoneret over Spurs, men man skal dog lige huske på at Poch er i sin tredje sæson, og at Spurs også var svingende i hans første sæson og fik færre point end under Sherwood i den foregående sæson.

Men ja, Spurs er virkelig gode, isærdeleshed på WHL, hvor de ikke kunne drømme om at spille uafgjort mod Bournemouth, WBA og Burnley. Jeg finder det især imponerende hvordan han haft pumpet mod og selvtillid ind i holdet. De er det hold der flest gange er kommet tilbage efter at have været bagud i denne sæson.
    Gad vide hvor mange penge, vi skal slippe for Poch og Alli til sommer. Bare en tanke.

Registreringsdato
    Dec 2008
    Lokation
    Copenhagen
    Ikke at jeg regnede med vi hentede dem, men så er City også definitivt sikret en plads i top 4.

Administrator Wettergren's avatar
    Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Ikke at jeg regnede med vi hentede dem, men så er City også definitivt sikret en plads i top 4.
    Njah? Hvis vi vinder de to kampe vi har spillet mindre end dem, så er vi et point efter, og så vil det stadig være indbyrdes opgør der kan afgøre det.

Registreringsdato
    Dec 2008
    Lokation
    Copenhagen
    Citer Oprindeligt indsendt af Wettergren Se indlæg
    Njah? Hvis vi vinder de to kampe vi har spillet mindre end dem, så er vi et point efter, og så vil det stadig være indbyrdes opgør der kan afgøre det.
    Men jeg kan ikke se dem smide mange point, da de har et meget Bent slutprogrammet. Kampe mod Southampton var den sværeste (hvis man ser bort fra vores indbyrdes opgør).

Nyt medlem Senorkaka's avatar
    Registreringsdato
    Aug 2014
    Lokation
    Holstebro
    Alder
    37

Det passer nu ikke at spurs er det hold med flest point efter at have været bagud i denne sæson, det er Liverpool med 18 point. Spurs er nummer 2 med 17 point. Bare lige for at fluekneppe

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk

Rutineret medlem mufufu's avatar
    Registreringsdato
    Aug 2007
    Lokation
    København
    Alder
    27
    jeg er først i stand til at lave en mom tråd sent i aften, så en anden må gerne lave en i mellemtiden, evt. på det nye forum

Bookmarks

Regler for indlæg