Side 1370 af 1376 FørsteFørste ... 37087012701320136013681369137013711372 ... SidsteSidste
Viser resultater 27,381 til 27,400 af 27511

Emne: Ny midtbanespiller

Administrator Wettergren's avatar
    Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Citer Oprindeligt indsendt af RM7 Se indlæg
    Helt klart Saul over Rakitic til sommer. Der er flere spillere jeg hellere vil have end Rakitic, det er der ingen tvivl om.

Jeg mener dog stadig at Rakitic kunne være et fint bud, hvis visse spillere ikke kan lokkes væk. Vi må vel have en liste, og hvis de øverste ikke kan lokkes væk, så er han ikke et dårligt bud. Han er ikke bange for at lave det beskidte arbejde, som Herrera udfører for Pogba og tildels Carrick. Atl. Madrid spillere virker loyale, især dem der er vokset op i klubben. Men når Simeoni er væk, så kan det måske ændre sig.
    Angående Atletico, så tror jeg du har helt ret. Jeg tror spillerne er mere loyale overfor Simeone end klubben, hvorfor jeg også tror flere kan lokkes væk, når/hvis han skifter. Der er jo så en del der tyder på, at dette godt kunne ske i nærmeste fremtid. Flere rygter har sendt ham til Arsenal. Ifølge ham selv skal han til Inter på et tidspunkt. Hans kontrakt udløber trods alt om 1,5 år.

Om Saul vil til United ved jeg ikke. Det er jo ikke længe siden, at han på det grummeste afviste os og erklærede troskab til Atleti. Jeg er dog overrasket over, hvor stor tiltrækningskræft vi har fået med Mourinho.
    Måske er jeg farvet, men jeg har en følelse af, at vi på nuværende tidspunkt vel er den klub med allerstørst tiltrækningskræft overhovedet.

Dette skyldes selvfølgelig Mourinho, marketingsarbejde, spillere som Pogba, Zlatan osv.
    Men jeg tror også, at PL er en kæmpe magnet. Det har vel altid været den mest hyped liga, men ligenu er konkurrencen ekstrem stor, og der er mange interessante klubber med store og dygtige trænere.
    Hele den opmærksomhed PL har med Conte, Klopp, Pep, Wenger, Mourinho og Pochettino tror jeg gør, at tiltrækningen til ligaen er ekstra stor ligenu. Udover alle pengene selvfølgelig.

Men måske er jeg bare farvet grundet mit tilhørsforhold.

Rutineret medlem
    Registreringsdato
    Jun 2013
    Lokation
    København V
    Hvad siger folk til rygter om Bakayoko ????

er han god, er det realistisk ??

Jeg kender intet til ham

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Bliver Fabinho egentlig ikke foretrukket over ham hos Monaco?

Legende
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation
    Denmark
    Alder
    27
    Citer Oprindeligt indsendt af Teknikeren Se indlæg
    Hvad siger folk til rygter om Bakayoko ????

er han god, er det realistisk ??

Jeg kender intet til ham
    Han er rigtig god, og super talentfuld. Jeg vil rigtig gerne have ham. Han kan spille både 6'er og 8'er og er en glimrende tackler samt dribler. Han vil være et klassisk Mourinhokøb, og tror han er en spiller lige efter hans hoved. Enormt fysisk stærk.

Rutineret medlem
    Registreringsdato
    Jun 2013
    Lokation
    København V
    Citer Oprindeligt indsendt af Wodskou Se indlæg
    Han er rigtig god, og super talentfuld. Jeg vil rigtig gerne have ham. Han kan spille både 6'er og 8'er og er en glimrende tackler samt dribler. Han vil være et klassisk Mourinhokøb, og tror han er en spiller lige efter hans hoved. Enormt fysisk stærk.
    Fedt jeg håber at få stiftet mere bekendtskab med ham da

Rutineret medlem
    Registreringsdato
    Jun 2013
    Lokation
    København V
    Citer Oprindeligt indsendt af Wettergren Se indlæg
    Bliver Fabinho egentlig ikke foretrukket over ham hos Monaco?
    Aner det ikke jeg kender som sagt intet til ham

kan dog se han har spillet 26 kampe indtil videre i år? så tror da han er med
    Sidst redigeret af Teknikeren : 12-01-2017 kl. 21:36

Legende Nattestad's avatar
    Registreringsdato
    Sep 2007
    Lokation
    Sindssygehospitalet
    Nu har Oxlade-Chamberlain ikke lige udviklet sig som håbet, men hans kontrakt med Arsenal går ud efter sæsonen. Ville det ikke være fint at forsøge sig med ham som backup til Mikhitaryan? Tænker eftersom om han er gratis.

Legende
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation
    Denmark
    Alder
    27
    Lidt læsning om min favorit, Bakayoko. Jeg håber, vi henter ham til sommer!

http://www.fourfourtwo.com/features/...ter-united-and

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Nogen der kender nogen til Thomas Lemar fra Monaco? Han ser ret spændende ud her.

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Nogen der kender Karamoko Dembele?

En 13-årig gut der sidste år fik debut for Celtics U20-hold..

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Jeg så også lige hans debut for Skotlands U16-hold, hvor han stadig virker de andre overlegne.

Administrator
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Helsinge
    Alder
    32
    Han er med på det engelske u15-landshold i dag.

Administrator
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Helsinge
    Alder
    32
    Franck Kessie fra Atalanta.? Hvad siger Serie A folket til ham, er han en mand vi kunne bruge?

Bailly har anbefalet ham til United, og United skulle have fulgt ham tæt i de netop afviklede afrikanske mesterskaber. Han er United-fan, og gør det såvidt jeg ved stærkt i Italien. Men har ikke set ham spille..

Veteran schousboe9's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Citer Oprindeligt indsendt af KennyN Se indlæg
    Franck Kessie fra Atalanta.? Hvad siger Serie A folket til ham, er han en mand vi kunne bruge?

Bailly har anbefalet ham til United, og United skulle have fulgt ham tæt i de netop afviklede afrikanske mesterskaber. Han er United-fan, og gør det såvidt jeg ved stærkt i Italien. Men har ikke set ham spille..
    En af hans holdkammerater i Atalanta sagde for lidt siden, at han "vistnok allerede er solgt til Roma."

Veteran
    Registreringsdato
    Apr 2011
    Alder
    43
    Citer Oprindeligt indsendt af KennyN Se indlæg

Jonas Giæver
    ‏@CheGiaevara

Franck Kessié's "come and get me"-plea to Manchester United is quite unique. Basically saying he wants nothing else but United.

Jonas Giæver‏@CheGiaevara 16 min.for 16 minutter siden

Basically told Italian media his dream is Manchester United. Thinks Chelsea are a big club (also linked w'him), but he only dreams of United

http://www.football-italia.net/98733...-dream-man-utd

Ingen konkret United interesse men det betyder, Woodward i det mindste ikke skal bekymrer sig om, Kesslé laver en Di Maria.

Legende
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation
    Denmark
    Alder
    27
    Citer Oprindeligt indsendt af mufcdk1974 Se indlæg
    Jonas Giæver
    ‏@CheGiaevara

Franck Kessié's "come and get me"-plea to Manchester United is quite unique. Basically saying he wants nothing else but United.

Jonas Giæver‏@CheGiaevara 16 min.for 16 minutter siden

Basically told Italian media his dream is Manchester United. Thinks Chelsea are a big club (also linked w'him), but he only dreams of United

http://www.football-italia.net/98733...-dream-man-utd

Ingen konkret United interesse men det betyder, Woodward i det mindste ikke skal bekymrer sig om, Kesslé laver en Di Maria.
    Hvemer ham Kessié? Nogle, der kan sige, hvilken type spiller han er? Og hvad er hans position?

Veteran
    Registreringsdato
    Apr 2011
    Alder
    43
    Hvemer ham Kessié? Nogle, der kan sige, hvilken type spiller han er? Og hvad er hans position?
    Pas. Har aldrig set ham spille, hvad jeg ved af.

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Så en halv kamp med ham engang.
    Måske kan man sammenligne ham lidt med Bakayoko. 6'er/8'er.

Umiddelbart ikke min type. Ikke imponerende defensivt og ikke god nok offensivt til at være 8'er. Men det er trods alt kun bedømt på en halv kamp..
    Der er sikkert nogen på redcafé, der kender ham.

Legende
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation
    Denmark
    Alder
    27
    Citer Oprindeligt indsendt af Wettergren Se indlæg
    Så en halv kamp med ham engang.
    Måske kan man sammenligne ham lidt med Bakayoko. 6'er/8'er.

Umiddelbart ikke min type. Ikke imponerende defensivt og ikke god nok offensivt til at være 8'er. Men det er trods alt kun bedømt på en halv kamp..
    Der er sikkert nogen på redcafé, der kender ham.
    Så basalt set kender du ham ikke?

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Så basalt set kender du ham ikke?
    Ikke udover en halv kamp og et par videoklip på Youtube
    Men det skal da ikke afholde mig fra at komme med min holdning

Bookmarks

Regler for indlæg