Side 1374 af 1374 FørsteFørste ... 374874127413241364137213731374
Viser resultater 27,461 til 27,463 af 27463

Emne: Ny midtbanespiller

Talent
    Registreringsdato
    Oct 2009
    Lokation
    Ringsted
    Løsningen er at real madrid køber ham og vi køber toni kroos :P

Legende Lasrols's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2013
    Lokation
    Odense
    Alder
    25
    Citer Oprindeligt indsendt af Wettergren Se indlæg
    Også derfor jeg er lidt bekymret for Bakayoko. Han er en vel en god skraldemand. Stærk, dygtig tackler og faktisk også fin på bolden. Men for mig fremstår han tit som en hovedløs kylling (i de få kampe jeg har set med ham).
    Når modstanderen har bolden ligner det tit, at han bare kigger bold uden at fokusere på, hvor han er placeret. Tit står han i en absolut ligegyldig position, hvor han ikke dækker af for nogen som helst.
    Jeg synes heller ikke hans timing ift. hvornår han skal presse på og afvente er specielt god.
    Tit ender han med et lidt sløset pres, hvor modstanderen så når at spille bolden forbi ham, og han ender på mellemhånd.

Derfor er jeg heller ikke sikker på, at Bakayoko ville danne en god midtbane med Pogba. Jeg tror Bakayoko skal have en ved sin side, der er bedre defensivt.

Men måske skal man tænke i en helt ny måde at bruge midtbanen på for der findes ikke så mange spillere som Carrick.
    Lige her beskriver du hvordan jeg ser Fellaini, og hvorfor hans makkere tit ser dårlige ud.

Legende
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation
    Denmark
    Alder
    27
    Bakayoko er i hvert dald 100 gange bedre end Fellaini og har slet ikke de samme svagheder. Han er meget mere komplet og meget mere en moderne midtbanespiller og 6'er.

Bookmarks

Regler for indlæg