Side 1376 af 1376 FørsteFørste ... 376876127613261366137413751376
Viser resultater 27,501 til 27,511 af 27511

Emne: Ny midtbanespiller

Administrator Wettergren's avatar
    Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Citer Oprindeligt indsendt af Teknikeren Se indlæg
    http://www.bt.dk/fodbold/kaempetalen...chester-united

Hvad fanden er det her for en gang useriøsr journalistik???

Louis Van Gaal trænede United til den 21. maj og Sanchez underskrev en kontrakt med Bayern den 10. ...
    Det kan UMULIGT have været Mourinho der forsøgte lokke Sanchez til United
    Derudover står der intet i artiklen om, hvorfor Sanches afviste United.

Mourinho udtalte forleden, at han var interesseret i Sanches, men kom for sent til klubben.

Rutineret medlem
    Registreringsdato
    Jun 2013
    Lokation
    København V
    Citer Oprindeligt indsendt af ChristianR Se indlæg
    Det er måske ikke vildt godt formuleret, men det kommer nok i kølvandet på Mourinhos udtalelser:

"I arrived late. I signed in May, we started talking a week before, but completely out of the process. If I had arrived earlier, I’d fight for him."

"Manchester United watched Renato many times and maybe I did it even more. In so much time at home, I watched many Benfica and Portuguese league games, I got to know the boy better with time."

MENs fortolkning:

"Reports suggested former boss Louis van Gaal did not want the 18-year-old midfielder, but the MEN revealed that was a smokescreen.

The club refused to publicly undermine van Gaal and could have signed him a week before he completed a move to Bayern Munich.

It is understood signing Sanches would have all but confirmed the club's intentions to replace van Gaal with Mourinho."

http://www.mirror.co.uk/sport/footba...united-8573589
    Ja det ser rigtigt ud, jeg synes sku der var noget der ikke helt stemte. Det ville da også have været underligt om ikke Mourinho gerne villel have haft ham især når han temmelig sikkert har kendt til Uniteds interesse i ham.

Som jeg hørte det tidligere var det Van Gaal der ikke ville have ham ..men det finder vi sku nok aldrig ud af

Rutineret medlem
    Registreringsdato
    Jun 2013
    Lokation
    København V
    Citer Oprindeligt indsendt af Wettergren Se indlæg
    Derudover står der intet i artiklen om, hvorfor Sanches afviste United.

Mourinho udtalte forleden, at han var interesseret i Sanches, men kom for sent til klubben.
    Det er jeg med på, men Mourinho kan jo ikke have forsøgt at signe ham det er noget pladder. Derfor er det også useriøst at Sanches udtaler at Mourinho forsøgte lokke ham til klubben men at han hellere ville træne under Ancelotti, det er jo noget vrøvl når Van Gaal stadigt var manager da han underskrev med Bayern

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Det er jeg med på, men Mourinho kan jo ikke have forsøgt at signe ham det er noget pladder. Derfor er det også useriøst at Sanches udtaler at Mourinho forsøgte lokke ham til klubben men at han hellere ville træne under Ancelotti, det er jo noget vrøvl når Van Gaal stadigt var manager da han underskrev med Bayern
    Hvor udtaler Sanches det? Kan ikke se det i den artikel du linker til.

Rutineret medlem
    Registreringsdato
    Jun 2013
    Lokation
    København V
    I stedet måtte han se Bayern München løbe afsted med Renato Sanches' underskrift, og det skyldtes ikke mindst, at teenageren er en stor beundrer af den tyske storklubs træner, italieneren Carlo Ancelotti.

»Ancelotti ser altid rolig ud og i kontrol. Du kan bare se, at han har en masse rutine. Han involverer sig en masse med spillerne og hjælper dem til at forbedre sig individuelt,« siger Renato Sanches ifølge Daily Mail.

En anden årsag til, at Renato Sanches valgte at skifte Benfica ud til fordel for Bayern München, var, at han hos de tyske giganter kunne komme til at omgås stjernespillere på daglig basis.

En af de mest ivrige bejlere var Manchester United med José Mourinho i spidsen. Det lykkedes dog ikke portugiseren at få lokket sin 19-årige landsmand til Premier League.

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    I stedet måtte han se Bayern München løbe afsted med Renato Sanches' underskrift, og det skyldtes ikke mindst, at teenageren er en stor beundrer af den tyske storklubs træner, italieneren Carlo Ancelotti.

»Ancelotti ser altid rolig ud og i kontrol. Du kan bare se, at han har en masse rutine. Han involverer sig en masse med spillerne og hjælper dem til at forbedre sig individuelt,« siger Renato Sanches ifølge Daily Mail.

En anden årsag til, at Renato Sanches valgte at skifte Benfica ud til fordel for Bayern München, var, at han hos de tyske giganter kunne komme til at omgås stjernespillere på daglig basis.

En af de mest ivrige bejlere var Manchester United med José Mourinho i spidsen. Det lykkedes dog ikke portugiseren at få lokket sin 19-årige landsmand til Premier League.
    Det eneste citat jeg kan se i det der er "Ancelotti ser altid rolig ud og i kontrol. Du kan bare se, at han har en masse rutine. Han involverer sig en masse med spillerne og hjælper dem til at forbedre sig individuelt" og her nævnes Mourinho ikke engang.

Rutineret medlem
    Registreringsdato
    Jun 2013
    Lokation
    København V
    Citer Oprindeligt indsendt af Wettergren Se indlæg
    Det eneste citat jeg kan se i det der er "Ancelotti ser altid rolig ud og i kontrol. Du kan bare se, at han har en masse rutine. Han involverer sig en masse med spillerne og hjælper dem til at forbedre sig individuelt" og her nævnes Mourinho ikke engang.
    Det står da øverst at United var de største bejlere med Mourinho i spidsen???

Der står også en af grundende var at han til dagligt kunne omgåes verdensklassespillere..så jo det står der altså sort på hvidt og det er det jeg oppunerer imod Mourinho kan ikke have været efter Sanches i og med han underskrev efter Sanchez var skiftet til Bayern

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Det står da øverst at United var de største bejlere med Mourinho i spidsen???

Der står også en af grundende var at han til dagligt kunne omgåes verdensklassespillere..så jo det står der altså sort på hvidt og det er det jeg oppunerer imod Mourinho kan ikke have været efter Sanches i og med han underskrev efter Sanchez var skiftet til Bayern
    Måske misforstod jeg dig bare, men du skrev: "Derfor er det også useriøst at Sanches udtaler at Mourinho forsøgte lokke ham til klubben.

Men i den artikel du linker til er det jo kun det inden for » « der er hvad Sanches har udtalt. Her nævner Sanches jo ingenting om Mourinho og United. Det er kun Mads Degn, journalisten, der nævner Mourinho. Men det var måske bare det du mente?

Troede bare der måske var dele af artiklen eller lignende jeg ikke kunne se, hvor Sanches havde udtalt sig om Manchester United og Mourinho

Rutineret medlem
    Registreringsdato
    Jun 2013
    Lokation
    København V
    Hehe nej det var at avisen skriver det som om at Sanchez afviste Mourinho men jeg mener han kan jo umuligt have forsøgt at få ham til i og med han var Bayern spiller på det tidspunkt

Super Moderator ChristianR's avatar
    Registreringsdato
    Aug 2007
    Alder
    29
    Man afviser jo mere eller mindre indirekte United ved at tilvælge Bayern. Når han fortæller, hvorfor han tilvalgte Bayern fortæller han altså indirekte, hvorfor han ikke valgte andre interesserede.

Han siger dog ikke, at han har sagt nej til United eller Mourinho.

Den lidt søgte vinkel har BT så ukritisk stjålet fra Daily Mail: http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...n-Man-Utd.html

Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Citer Oprindeligt indsendt af ChristianR Se indlæg
    Man afviser jo mere eller mindre indirekte United ved at tilvælge Bayern. Når han fortæller, hvorfor han tilvalgte Bayern fortæller han altså indirekte, hvorfor han ikke valgte andre interesserede.

Han siger dog ikke, at han har sagt nej til United eller Mourinho.

Den lidt søgte vinkel har BT så ukritisk stjålet fra Daily Mail: http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...n-Man-Utd.html
    Jeg synes bare der er flere ting galt med den artikel.
    For det første er det skidt at kalde en artikel "Derfor fravalgte jeg United" når artiklen handler om, hvorfor han valgte Bayern. Så kunne artiklen ligeså godt have hedder derfor fravalgte jeg Ajax eller FCK.
    Derudover så hænger de citater ikke sammen med det han skriver.
    Han sætter det op som om, at Ancelotti og verdensklassemidtbanespillere skulle være grunden til, at han valgte Bayern. Kigger man dog på citaterne i sig selv nævner Sanches slet ikke dette som grunden, men roser bare Ancelotti og siger han lærer af sine midtbanespillere. Dog ikke, at det er grunden til han valgte Bayern.

Det giver så også bedre mening, når man læser Daily Mails artikel og ser, at BT har undladt lige netop det citat, hvor han siger, hvorfor han valgte Bayern.
    '[Bayern] really put in a lot of effort and I immediately got a feeling the people in charge believed in me as a player. That was the decisive factor behind my decision to join.'

Det er simpelthen så skidt at lave en artikel der lægger op til at Sanches skal forklare, hvorfor han ikke valgte United, når artiklen så skal handle om, hvorfor han valgte Bayern.
    Endnu mere skidt bliver det så, når man netop glemmer det citat, hvor han giver grunden til, at han valgte Bayern.

Bookmarks

Regler for indlæg