Side 48 af 48 FørsteFørste ... 38464748
Viser resultater 941 til 953 af 953

Emne: Generelle spørgsmål om forum

Rutineret medlem Stente's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Ho'estaden
    Alder
    29
    Citer Oprindeligt indsendt af Teknikeren Se indlæg
    Ja men det er jo netop det jeg ikke forstår..hvorfor er det ok at bruge ting et øgenavn som The Special One men ikke The Loosing One....

...
    Jeg forstår slet ikke hvorfor i vil kalde ham "The Loosing one"..

Er det fordi Mourinho bliver manden der løsner os fra den situation vi har siddet fast i de sidste par år?

Spøg til side, så er det aldrig smart at kalde folk nedsættende navne, så jeg synes det er en fin linje der er valgt.

På samme måde som det er OK hvis jeg kalder dig genial, men ikke OK hvis jeg siger du er et udueligt fjols. Bare fordi Mourinho ( eller spillere, stab, ejere osv) ikke er herinde, skal man stadig ikke være nedsættende.

Administrator Wettergren's avatar
    Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Hej allesammen

Der har det seneste tid herinde været en negativ og hård tone - i særdeleshed i gårsdagens kamptråd.
    Dette tolerer vi ikke på OldTrafford.dk, hvorfor der er uddelt en række karantæner og advarsler.

Vi vil gerne fremover opfordre alle til at være saglige og holde en ordentlig tone overfor alle - både brugerene herinde, diverse spillere, trænere og andre.

Mvh. OldTrafford.dk

Legende Lasrols's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2013
    Lokation
    Odense
    Alder
    25
    Okay, jeg kan overhovedet ikke bruge Chrome til Oldtrafford.dk forum længere.

Nogle der kan hjælpe her? Stente evt.?

Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Ho'estaden
    Alder
    29
    Citer Oprindeligt indsendt af Lasrols Se indlæg
    Okay, jeg kan overhovedet ikke bruge Chrome til Oldtrafford.dk forum længere.

Nogle der kan hjælpe her? Stente evt.?
    Kan du være lidt mere specifik - bruger selv Chrome på både PC og Android uden alt for mange problemer (har ikke smiley-/formaterings-boksen osv længere, men ellers virker det meste)

Legende Lasrols's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2013
    Lokation
    Odense
    Alder
    25
    Citer Oprindeligt indsendt af Stente Se indlæg
    Kan du være lidt mere specifik - bruger selv Chrome på både PC og Android uden alt for mange problemer (har ikke smiley-/formaterings-boksen osv længere, men ellers virker det meste)
    Det er ofte ved nye tråde såsom MoM og kamptrådende, den kommer med følgende meddelelse: 502 Bad Gateway. Tænker man kan nulstille et eller andet?

Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Ho'estaden
    Alder
    29
    Det er ofte ved nye tråde såsom MoM og kamptrådende, den kommer med følgende meddelelse: 502 Bad Gateway. Tænker man kan nulstille et eller andet?
    Okay - kan godt være det hjælper at rydde browserdata, men tør ikke garantere noget:

Tryk på de tre prikker i toppen til højre for at åbne menuen, vælg indstillinger, tryk på "vis avancerede indstillinger" nederst og vælg "ryd browserdata" under "Beskyttelse af personlige oplysninger"

Sørg for at cookies + cache data er valgt. Det andet er mere valgfrit, men jeg ville rydde så meget som muligt hvis jeg havde problemer..

Legende Lasrols's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2013
    Lokation
    Odense
    Alder
    25
    Citer Oprindeligt indsendt af Stente Se indlæg
    Okay - kan godt være det hjælper at rydde browserdata, men tør ikke garantere noget:

Tryk på de tre prikker i toppen til højre for at åbne menuen, vælg indstillinger, tryk på "vis avancerede indstillinger" nederst og vælg "ryd browserdata" under "Beskyttelse af personlige oplysninger"

Sørg for at cookies + cache data er valgt. Det andet er mere valgfrit, men jeg ville rydde så meget som muligt hvis jeg havde problemer..
    Det ser ud til dét hjalp på det! Tusind tak!

Registreringsdato
    May 2007
    Lokation
    Ho'estaden
    Alder
    29
    Det ser ud til dét hjalp på det! Tusind tak!
    Smid din adresse i en PM, så sender jeg en faktura!

Talent MikeSmalling's avatar
    Registreringsdato
    Nov 2015
    Lokation
    Nørrebro

Cool DSR-spil

Hej allesammen!

Jeg ville høre om der er stemning for at åbne op for DSR spillet igen. Enten fra starten af næste sæson. Ellers med en lille tyvstart nu før vi så går rigtigt igang næste sæson?

Legende
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation
    Denmark
    Alder
    27
    Citer Oprindeligt indsendt af MikeSmalling Se indlæg
    Hej allesammen!

Jeg ville høre om der er stemning for at åbne op for DSR spillet igen. Enten fra starten af næste sæson. Ellers med en lille tyvstart nu før vi så går rigtigt igang næste sæson?
    Jeg synes det kunne være fedt, hvis jeg bare ikke skal stå for det . God idé!

Talent MikeSmalling's avatar
    Registreringsdato
    Nov 2015
    Lokation
    Nørrebro
    Citer Oprindeligt indsendt af Wodskou Se indlæg
    Jeg synes det kunne være fedt, hvis jeg bare ikke skal stå for det . God idé!
    Fedt!

Jeg tænkte selv at stå for det

Administrator Wettergren's avatar
    Registreringsdato
    Oct 2010
    Lokation
    Christianshavn
    Super fed idé! Jeg er også på

Legende
    Registreringsdato
    Nov 2007
    Lokation